17 de març del 2007

Torna el circ, torna el pallasso

Un any més, i crec que ja en van quatre o així (tot i que hi ha qui assegura que en fa molts més), torna el circ de la Fòrmula 1. Un circ amb 22 artistes, entre els quals un pallasso a qui mitja Espanya li riu les gràcies i li fa la pilota més descarada i a qui l'altra mitja Espanya no pot ni veure.

Deia l'arrogància feta persona que ell no trobarà a faltar Michael Schumacher ara que s'ha retirat. No sé al Schumacher, però al pilot espanyol aquest que ha guanyat 5 campionats mundials menys que l'alemany només el trobaran a faltar els de Telecinco i la massa d'alienats que han anat creant (encara és blava la "marea blava"? :-D). Jo no. És més, per mi com si es retira avui mateix.

A mi la F1 és un esport que em fa bastanta ràbia, ho he d'admetre, no li he acabat mai d'agafar el punt i no em sembla gens interessant; però si ha de guanyar algú o he d'anar amb algú, seria amb Honda, equip que en comptes d'omplir el cotxe amb publicitat de tabac o d'empreses absurdes, ha decidit fer propaganda ecologista sobre la carrosseria del vehicle (digueu-li hipòcrita, contradictori o paradoxal, però a mi m'ha agradat).

Comença la temporada i ens queden molts mesos d'aguantar als pesats de Telecinco, Marca i companyia donant la tabarra amb les proeses de l'asturià més repelent de la història (o les crítiques a la conspiració universal en contra seva). Per la meva part, la única cosa que tinc clara respecte aquesta temporada és que no matinaré per veure en directe cap gran premi.

4 comentaris:

Fer Sánchez ha dit...

Jejejeje

Me ha encantado M. Ya sabes que yo no me podía quedar callado a este texto.
La verdad, del asturiano, yo paso. Tampoco es que le odio, el tío es bastante bueno, pero se le ha deificado de una manera exagerada, de la mano, sobre todo, de Telecinco.

De momento, a estas horas, no ha ganado, primero y segundo han quedado tal como salían. Y un coche rojo, de aquellos que me gustan desde hace años a mí, era el primero.

vyujy!

P.S.: Yo sí echaré de menos a uno de los mejores pilotos de la historia.

Fer Sánchez ha dit...

Perdón por el spam. Portada de telecinco.es esta mañana:
Fernando Alonso (McLaren) ha conseguido el segundo puesto en el GP de Australia, la primera prueba del Mundial de Fórmula 1. La carrera la ha ganado el finlandés Kimi Raikkonen (Ferrari) que salía de la primera posición. Hamilton ha completado el podio y ha sido sin duda la sorpresa.

Como mola. Primero, Alonsito, que lo ha hecho muy bien muy bien y le daremos un caramelo. Después, bueno, vale, ha ganado otro... pero es que salía primero, así no vale. Y Hamilton, sorpresa. Claro, salía cuarto y, desde allí, hacer un tercero, es imposible.

guzkceu!

Mauro S.G. ha dit...

Gracias, F. Sabía que tu condición de ferrarista y de aficionado a la F1 desde antes del año 1 antes de Alonso te iba a salvar de caer en las garras de la nueva religión de las masas.

Lo único en que discrepo respecto a tu comentario es en lo de Lewis Hamilton, ya que si no tengo mal entendido, hoy debutaba, y debutar con un podio igual no está al alcance de cualquiera (Alonso, siendo un dios, no lo hizo :-O).

Ups, a ver si me voy a estar aficionando? No lo permitas, F. Mátame antes de que sea demasiado tarde! :-D

Anònim ha dit...

Ojito este año con Hamilton y Kubica ;) Que tiemble la F1!

(Un hurra por Raikkonen)