19 de març del 2007

Ludus potatorius


Quan vaig veure que a la Wikipedia hi havia una pàgina dedicada als "drinking games" (jocs d'aquells de beure alcohol) vaig flipar una mica.


Quan vaig veure que existia la versió en llatí d'aquella mateixa pàgina, sota el nom de "ludus potatorius" ja vaig flipar molt.


Però quan he vist que a la Wikipedia en llatí hi havia una pàgina dedicada a explicar detalladament el joc del ping pong de la birra, o "pong cervisiale" en llatí, crec que he arribat a prop dels límits del friquisme absolut.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

És la viquipèdia... si et digués jo de què he arribat a veure'n entrades... xD

Mauro S.G. ha dit...

vinga, digues-ho! :-P

Anònim ha dit...

Gran article a la wiki... cada dia millora més i més...

Salut!

http://velez.cat

MaRiNa ha dit...

wikipedia en llatí????

no m'extranya que trobis coses rares! es que tu tb vas a buscar-les!