24 de setembre del 2007

Dubtes existencials del ciberespai

Això de la Web 2.0 m'està començant a venir gran. Amb prou feines segueixo això dels RSS, feed, Ajax i demés terminologia (post)moderna.

Però de tots els dubtes que em circulen per la ment, dos em treuen més la son que els altres:

- Què punyetes és un meme?

- Què és això del - que posen alguns i per què i per a què s'utilitza? Ho trobo lletgíssim!

Qui em doni les millors respostes serà convidat a una birra o beguda de preu similar. Gràcies!! ;-)


[Nota, allò de la segona qüestió només es pot veure si utilitzes l'Internet Explorer. Com que jo em vaig canviar al Firefox he passat de veure a no veure allò que volia ¿denunciar?]

6 comentaris:

Fer Sánchez ha dit...

<!-- és l'inici de comentari del llenguatge HTML, el de les pàgines web
--> és, per ende, el final
"if", penso que està prou clar
! simbolitza la negació en alguns llenguatges de programació...

Per tant, penso que estan fent servir un dialecte mooooolt friki per dir algo així com "si no es dona suport a llistes...". Tampoc ho entenc, però al menys ho interpreto...

kgggu!

Mauro S.G. ha dit...

cony, m'acabo d'instal·lar el firefox i no hi surt!! bruixeria!! :-O

MaRiNa ha dit...

un meme son un seguit de preguntes o accions que has de fer que serveixen basicament per tocar el que no sona, perque a més tonta més éxit té.

De tant en tant pero ni ha algun que mereix ser respost.

Et nominen, el fas i nomines, rollo gran hermano

Mauro S.G. ha dit...

uoo, molt bé, dos dubtes menys...

gràcies a tots dos!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

pues lo de esos codigos html, a mi no me aparecen (donde te aparecen a ti?) y lo de los memes ..es una especie de cadena...donde te proponen que contestes preguntas..o que muestres fotos..cosas así..y se supone que luego de tu contestar el pedido se lo pasas a otro bloguero para que lo cumpla.. algo así
besooss

Fer Sánchez ha dit...

Veus, lo del meme yo no ho coneixia. Però ja veig que prové sense dubte de "memez" :P

chqqqiop!