5 de març del 2007

Noves normes

A partir d'ara entra en vigor en aquest blog la llei "anti l·l", segons la qual deixaré d'escriure amb ela geminada les paraules que la utilitzin. El motiu per aquesta nova llei no té res a veure amb ignorància del codi escrit del català ni amb cap mena de desafecte per la llengua, sinó perquè considero que tinc el suficient nivell cultural com per saltar-me les normes que considero inútils i per escriure com em roti.

També acceptaré els barbarismes, castellanades i estrangerismes que consideri convenients segons el meu criteri, que no necessàriament serà fixe.

I per últim només comentar que utilitzo la paraula "blog" en comptes de "bloc" perquè, a més d'estar d'acord amb el principi anteriorment citat, em sembla una paraula més adient (i menys cateta) per al concepte que vol simbolitzar.

Ja sé que ha sonat molt del pal de que vaig de sobrat, però mira, de tant en tant ja està bé :-P

4 comentaris:

MaRiNa ha dit...

jo questa norma me l'ha vaig auto-instaurar fa temps.
pero com que soc jo qi mana a vegades la compleixo a vegades no i faig servir el diccionari del firefox.
l'important es entendres.. si has posat accent o no.. ja no ho es tant

Anònim ha dit...

Vueno, podriem iniciar la heterna discusssssio de si es inportan el fonç y la forma es pot deisar en un segund pla...
Al meu entender, es com el que pasa un semaforu en roj, perque veu que no be ningun...
Hale, l·listo ;)

ttxmd!

Mauro S.G. ha dit...

my blog, my style, my rules :)

fora d'aquest context, seguiré sent lleial a la normativa vigent, encara q segueixo sent anti l·l

Mauro S.G. ha dit...

per cert, que aquest tema està suscitant molta polèmica a casa meva. No sabia q la penya fos tan ortodoxa en temes lingüístics... :D