28 d’octubre del 2007

Vull ser com el Beckham

Per dues raons:

1. Perquè té molta pasta
2. Perquè xuta molt bé les faltes

M'ho he pres molt seriosament, i per això he començat a anar per feina per aconseguir ser com ell: com que el primer punt és molt difícil d'aconseguir, almenys de manera legal, estic intentat assolir primer el segon punt.

Si voleu fer com jo i practicar els vostres llançaments de falta, acompanyeu-me a l'entrenament. És molt fàcil, només heu de clicar a aquest enllaç i jugar al "Beat the Wall"


Games at Miniclip.com - Beat The Wall
Beat The Wall

Beat the wall and find the net in six progressive matches.



Aquest post va dedicat a Keira Knightley, mite eròtic meu de joventut.

2 comentaris:

MaRiNa ha dit...

jaajjaja
i pq li dediques un post de futbol??? xD aii qina gràcia m'ha fet!

Mauro S.G. ha dit...

una cosa duu a l'altra: joc de llençar faltes, Beckham, "Quiero ser como Beckham", Keira Knightley.
Mira, ara que ho dius, potser podria ser el principi d'un sèrie de posts dedicats a mites eròtics.