21 d’octubre del 2007

I Räikkönen aconseguí el miracle

Quan la polarització social entre alonsistes i antialonsistes havia arribat al seu punt màxim i quan semblava que per evitar que guanyés l'estúpid, caragirat i esquerp del Fernando Alonso havia de guanyar el mimat, xulet i mafiós del Lewis Hamilton, Kimi Räikkönen ha aconseguit allò que semblava impossible: guanyar el mundial de Fòrmula 1 contra tot pronòstic.



Em fa bastant de ràbia haver de dedicar un post a aquest succedani d'esport, però em sembla interessant destacar com la victòria del pilot finlandès de Ferrari ha agermanat a alonsistes i antialonsistes, ja que ha deixat satisfets o mig-satisfets a ambdós. A més, fent valer la històrica neutralitat de Finlàndia, Räikkonen és d'aquells pilots que no despertaven sentiments negatius en quasi ningú, com tampoc en despertava de positius; de fet no se sap ni si té la capacitat de despertar emocions en absolut. Almenys no hem hagut d'aguantar com feia el ball de la gallina després de guanyar avui al Brasil i segurament no el sentirem dir cap capullada en els propers dies. Vaja, no crec ni que el sentim dir res de res.
Ha estat el triomf de la senzillesa i de la discreció en una temporada marcada per la batalla d'egos entre els pilots de McLaren, a més d'un càstig tan dur com just per a l'escuderia britànica, que acaba la temporada amb les mans buides per tramposos i per imbècils. Kiitos Kimi!

6 comentaris:

MaRiNa ha dit...

es que ni fet expressament! vengaaaa

amb lo poc que m'agrada la F1 i el que m'he rigut quan ho ha sapigut!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

es ke no es en plan te lo dije..pero me jugue las boletas a que cn tanto cico mediante, la estrella iba a ser el chico de perfil bajo..y bien por el..ke hace un par de años ke lo miro desde el otro lado del vidrio pobre.. un saludo

Anònim ha dit...

La història no s'ha acabat! Estan investigant els BMW i els Williams.

Mauro S.G. ha dit...

@Marina: Et passa com a mí doncs. No m'agrada aquest negoci, però reconec que aquest acte final ha estat sublim.

@Andrea: Sí que se lo merecía, sí. Además que les tengo un cariño especial a los finlandeses, mira. Espero que en Uruguay nunca tengáis que sufrir el azote de tener a un piloto del país en este circo.

@Timothy: No m'esperava menys d'una escuderia tan exquisidament esportiva com McLaren.

Anònim ha dit...

M'alegro pel Kimi, s'ho mereix. A més, a fet justícia ja que ha guanyat el Mundial aquell que ha guanyat més curses.

Volia haver fet una entrada al meu blog però al final ho he deixat estar. McLaren va apostar pel cavall perdedor i així li ha anat.

Mauro S.G. ha dit...

@Yuanga: deus ser l'únic blogger del món que no en parla, hehehe...
És curiós la quantitat de neo-ferraristes que hem sortit de l'armari durant el darrer cap de setmana! Jo des d'aquí faig pública la meva conversió com a nou tifoso de Ferrari (almenys fins que fitxin l'Alonso).