11 d’octubre del 2007

Avui fa un any...

Ja fa un any des que vaig marxar al Marroc!

Doncs sí, aquests dies commemoro (?) el primer aniversari de la meva marxa al Marroc. Resulta que entre octubre de 2006 i gener de 2007 vaig gaudir de la possibilitat de realitzar una estada acadèmica (un erasmus per entendre'ns) a la universitat Ibn Zohr d'Agadir.

Va ser una experiència enormement positiva i que no dubtaria en repetir, encara que segurament no repetiré, almenys en els mateixos termes. Si voleu tafanejar una mica les meves aventures al país de Mohamed VI, podeu fer un cop d'ull a Let's go south! - Gadiri 2006, el blog que vaig fer durant la meva estada al "Blad Skizo"



i de regal, el vídeo del "Blad Skizo", dels mítics Hoba Hoba Spirit

3 comentaris:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

pues lo visitaremos a ver ke tal tus andanzas por el Marroc.. un slaudo Mauro..y feliz aniversario jajaj

Anònim ha dit...

Bufff 1 año ya!!! como pasa el tiempo...

En fin a ver si te animas y vuelves algún día a la UKSA!

Saludotes!

Mauro S.G. ha dit...

@Andrea: Gracias, espero q te gusten ;)

@Velecito: Sí q pasa rápido, si. La verdad es que veo difícil mi regreso al korfbal.