24 de desembre del 2007

Seré original: Bon Nadal!

Hola xavals!

En una tarda com aquesta, algú com jo hauria d'evitar a tota costa parlar del Nadal (també conegut com Christmas o 3eid al-Milad), però la veritat se'm fa molt difícil. Potser perquè com que l'any passat no vaig fer Nadal i aquest any en tinc com ganes, o potser perquè no em ve molt de gust parlar de futbol, no sé...

Bé, què farem? Potser us avançaré una mica què faré amb aquest blog. Crec que el dividiré en seccions. Sí, mira. He arribat a la conclusió (?) que estaria bé tenir uns temes més o menys fixos que molin i anar-los rotant de tant en tant.
Un dels temes indiscutibles seria la secció "Banderes", que crec que ha tingut bona rebuda (i a més m'agrada, perquè us he d'enganyar?), que en els propers dies tractaríem les de Canàries, i altres que m'heu anat comentant (recordeu-me-les, perquè me les oblido, hehe).
Què més? Una que mantindré, perquè sempre és un comodí per quan no estic gaire inspirat és la secció "Música", per anar posant vídeos de cançons boniques, ja siguin més mainstream o més friquis.
Una que em motiva molt de fer, però que encara no tinc clar com organitzar-la seria la secció "Personatges". No sé si deixar-la així en plan neutral o de dividir-la en gent que admiro i gent que detesto. Crec que el que acabaré fent és una cosa més oberta, però donant-hi una valoració personal. Ja us avanço ara mateix que un dels personatges que tinc ganes de posar és el Guy Verhofstadt, el seu posat i la seva tasca m'ho estan demanant a crits.
També voldria tenir una secció per a presentar alguns dels països, estats, regions, províncies, repúbliques, oblasts, principats, microestats, pobles i ciutats dignes de ser coneguts. Aquest món nostre és molt variat i dóna cabuda a un munt de "Puestos" que, volent-ho o no, són molt curiosos, i d'això se n'ha de parlar a algun blog.

Tenint ja quatre seccions, no sé si seria molt adient fer-ne alguna més, com "Esports", però em sembla que la descartaré perquè és un tema ja super-trillat. Crec que acabaré fotent una categoria d'"Altres" per allò que no sàpiga en cabir en cap altra secció i que sigui digna de ser tractada a "El Mov".
En qualsevol cas, estic obert a allò que em podeu suggerir.

Queden uns temes dels quals no en parlaré, però que ben aviat trobaran també el seu espai, segurament en un altre blog. Sí, tinc la intenció de fer un blog nou en plan seriós, i d'introduïr-me en el món de la "Catosfera". Ja us ho detallaré més quan arribi el moment.

Per acabar, us deixo un vídeo ben nadalenc. Us ho havia avisat: avui vinc molt nadalenc, nanos. Es tracta del mític "Feliz Navidad" de José Feliciano i, efectivament, és una de les cançons que canto a viva veu al cotxe mentre baixo de l'Autònoma.


2 comentaris:

Fran Rojas ha dit...

Me parece muy bien lo de las secciones, pondría la cosa más interesante. Yo no pondría muchas secciones, creo que cuatro está bien.
Ya nos contarás qué planes te traes con tu nuevo blog, que pretende ser más serio. Yo te diré, que a mí éste, me parece perfecto, combina el humor con la seriedad necesaria y con temas interesantes. Pero dejaré que nos sorprendas.

Anònim ha dit...

A ver qué tal se da. En todo caso, te seguiré en la distancia.

Bones festes!

Guso