5 de novembre del 2007

Un dia especial per a Ronaldinho


Avui ha estat un dia especial per a Ronaldinho, que, pels qui no el conegueu, és el noi de la foto de la dreta i es veu que juga a l'equip de futbol del Barça. Aquest matí-migdia es trobava al restaurant Casanova de Castelldefels enraonant amb l'amo quan va arribar el meu pare (l'home de la foto de l'esquerra), en visita de feina. L'amo del restaurant els va presentar, i ara Ronaldinho podrà dir a tothom que coneix el meu pare.


El meu pare, per cert, va aprofitar la ocasió per a felicitar el brasiler pels seus dos txitxarros d'ahir (un i dos) contra el Betis.
Jo, en canvi, fa molt de temps que no coincideixo amb futbolistes professionals (amb el meu pare sí, el veig bastant més sovint). De fet, l'últim crec que va ser el Charly Rexach quan era el segon de Cruijff, i d'això ja fa alguns anyets.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin gran honor pel Ronaldinho!

Anònim ha dit...

Sempre ho he dit i sempre ho diré... sou clavats tu i ton pare!!!